IISUS:

   „…nimic din învăţătura Mea, nu se va pierde, iar după ce vor trece o mie si încă aproape o mie de ani de acum, si învăţătura Mea va fi îngropată aproape de tot în materia murdară, Eu voi trezi în acea vreme din nou bărbati care să scrie cuvânt cu cuvânt ceea ce v-am spus Eu acum si ceea ce s-a petrecut, si vor face cunoscute lumii toate acestea într-o carte mare, prin care din nou multora li se vor deschide ochii!”

Posted on 04/01/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. frankezu...

    Salut .La Ce vrea sa se refere afirmatia de mai sus?
    Despre Ce carte e vorba?

    • Eu nu pot sa-ti spun despre ce carte este vorba pentru ca as gresi. Ce pot sa-ti spun este ca atunci cand vei fi pregatit spiritual Domnul iti va face cunoscut ceea ce iti va fi de ajutor. Dar ca sa descoperi iti va trebui sa iei un angajament serios in fata Domnului, caci daca vei cauta din orgoliu sau din simpla dorinta de cunoastere nu vei descoperi niciodata.

  2. Nu cred ca este necesara o alta carte…Cuvantul, care este Domnul, il avem in Biblie, care Este Cuvantul scris, din care Duhul Sfant ne descopera Adevarul. Am scris cu majuscule pentru a se intelege clar: Domnul este Cuvantul, nu este nevoie de altceva, El reveleaza in duhul crestinului ce are fiecare nevoie, la timpul hotarat, la nevoie.

Lasă un răspuns

