Mesaje de la Domnul

     Motivul pentru care mesajele Mele directe către voi au devenit extrem de frecvente în ultimii ani, dăruindu-vă pâinea din Ceruri, lucru care nu s-a mai întâmplat din vremea când am trăit personal pe Pământ, este faptul că se apropie timpul când lumea va atinge apogeul rătăcirii sale, deviind complet de la scopul pentru care am creat-o. Pentru a nu fi pierduţi cu toţii, am aranjat astfel lucrurile încât Cuvântul Meu să ajungă într-o manieră directă la câţiva dintre voi, pentru a nu putea fi pervertit sau acoperit de văl aşa cum se folosesc de regulă profeţii Mei, ci prezentat într-o formă cât se poate de clară, căci se apropie a doua Mea venire pe Pământ şi doresc să-i întâlnesc atunci pe ai Mei.

      În epoca modernă, moartea spirituală a ajuns să prevaleze pe planeta voastră, în detrimentul vieţii. Practic, întreaga umanitate este îngropată în dorinţele sale materiale, ca şi cum ar zăcea nemişcată într-un sicriu al plăcerilor lumeşti. Puţinii oameni care mai dispun de viaţă spirituală sunt cei care jelesc pe marginea sicriului, rugându-se să-i ajut şi să le alin durerea, căci le pare rău pentru cei morţi, pentru semenii lor, pe care nu-i pot ajuta însă.

Posted on 01/06/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

