ADEVĂRATA BISERICĂ

(Mesaj receptionat de un ales al Domnului)
Astfel îmi vorbește Domnul şi eu am perceput vocea Sa în interior, ca și în exteriorul meu însumi și acesta este adevărat, exact şi fidel raportat:
9.Spune copiilor Mei, spune-le tuturor, care sunt de religie romană (catolică), protestantă, evreiască, musulmană, brahmanică sau profund păgână – pe scurt, toţi trebuie să știe că nu există decât o singură adevărată Biserică pe Pământ și aceasta este iubirea pe care Mi-o poartă prin Fiul Meu şi această iubire este Sfântul Spirit în voi; El se manifestă prin Cuvântul Meu viu și acest Cuvânt este Fiul, şi Fiul este Iubirea Mea, El este astfel în Mine și Eu Îl pătrund în totalitate. Noi suntem Unul și în felul acesta Eu sunt în voi și în sufletul vostru, în care inima este locuinţa Mea și aceasta este singura adevărată Biserică pe Pământ. În ea singură este Viaţa eternă, în afara căreia nu mai este nici o mântuire.
10.Vezi, Eu sunt Stăpânul a tot ceea ce există! Eu sunt Dumnezeu, Dumnezeul Etern şi Atotputernic şi astfel Eu sunt în mod egal Tatăl vostru, Tatăl Sfânt şi plin de iubire. Eu sunt toate acestea prin Cuvânt, Cuvântul este în Fiu și Fiul este în Iubire; Iubirea este în Lege, iar Legea vă este dată. Dacă voi o luaţi în considerație şi o urmaţi voi o aveţi dobândită și ea devine vie în voi, ea vă înalță şi vă face liberi şi astfel voi nu veţi mai fi sub lege ci deasupra ei, în graţie şi lumină, care sunt Înțelepciunea Mea.
11.Și aceasta este beatitudinea sau Împărăţia lui Dumnezeu în voi, sau chiar Biserica pe Pământ, în afara căreia nu există nici o mântuire și viaţa eternă nu poate să se obțină decât în această biserică.
12.Gândiţi voi într-adevăr că Eu locuiesc în pereţi, că Eu Mă aflu în ceremonii, în rugăciuni sau în venerație ? Oh nu, voi vă înșelați în cea mai mare măsură căci acolo Eu nu sunt deloc. Eu Mă găsesc doar acolo unde se află Iubirea, căci Eu sunt Iubirea şi Viaţa însăsi. Eu vă dăruiesc Iubire şi Viaţă şi nu Mă atașez decât Lor și niciodată în materie sau în moarte.
13.Pentru acest motiv Eu am învins moartea şi am supus Mie Divinitatea ca Eu să am putere asupra a tot ceea ce există și ca Iubirea Mea să domnească în mod etern şi să însufleţească tot ceea ce este supus ei.
14.Și cum puteţi voi să gândiţi că Eu vă aştept în moarte atunci când Eu sunt Viaţa însăşi ?

Posted on 08/05/2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

